AKTUALITY

Úspešný vstup do sezóny.

V prvú májovú nedeľu sa konalo prvé kolo Slovenského pohára Merida Roud Cup v Komjaticiach. Na začiatok pripravili organizátori z cyklistického oddielu Nitra pod vedením Ladislavom Fábrym, kritérium ako rozbeh do novej sezóny.

Na pretekárov v rôznych kategórii bol  pripravený 2,2 km okruh, každý prejazd cieľom bol bodovaný 1 bodom a každý tretí okruh 5,3,2,1, záverečný špurt dvojnásobne.

V kategórii Masters E odštartovali dvaja pretekári…

Všetko raz končí...

11. deň Malorka

Posledný deň ostával len na ľahké vyjazdenie okolo časti S Arenal. Ráno posledné raňajky a o 11 hod. krátky švih. Samozrejme Laco sa neuspokojil len s hodinovým tréningom, tak si pridal aby sa v kľude mohol hrať na palube lietadla.

Sústredenie sme úspešne ukončili a už odpočítavame dni, kedy sa sem opäť o rok vrátime.

Niekto švih, niekto opäť zaberal.

10.deň Malorka

Po včerajšom náročnom dni sme si naplánovali len 3 - hodinový švih po rovinách, Bunyola, Santa Mária, Binissalem, Biniali, Algaida, Llucmajor, Záhradky a S Arenal.

Lacovi bolo málo a tak sa odpútal v Bunyole a pokračoval na Coll de Soller, zjazd k moru a opätovné 14 km stúpanie do najvyššieho miesta 860m otočka a dole do Sollera, zasa stúpanie na Soller a aby mu nebolo málo, tak vyšiel ešte na kopec Orient 400m.

Po piatich…

Pokorenie Lacovej pomsty.

9. deň Malorka

Na tento deň sme sa aj tešili aj sme mali pred ním rešpekt. Minulý rok Ladislav Šidlo, vymyslel trať, ktorej sme dali názov "Lacova pomsta".
Deň sme začali poriadnymi raňajkami lebo nás čakalo veľké putovanie po kopcoch. Z hotela sme vyrazili smer Bunyola stúpanie na Coll de Soller 496 m z ktorého sme zozjazdovali do mesta Soller kde začalo 14 km stúpanie na vrchol do výšky 960m.
Trocha zjazdu a tréning pokračoval na odbočku…

Rovina prišla vhod.

8. deň Malorka

Po včerajšom putovaní po nových zákutiach Malorky sme sa vybrali na osvedčenú trasu s rovinatým profilom. Smer Cala Pí, Ses Salines, Santanyi, Felanitx, Porreress, Llucmajor.  Inak túto trasu nazývame aj Budišský okruh v malorskom podaní.

V meste Llucmajor si Laco ešte odskočil na Coll de Cura, lebo potreboval do tela dostať aj tento deň stúpanie na kopec.

Znova objavenie kútov Malorky.

7. deň Malorka

Po dni "voľna" sme si vybrali objaviť nový kút Malorky, ktorý aj po deviatich rokov nebol z našej strany objavený. Z hotela smer Santa Mária, Esglaieta, Esporles a odtiaľ smer Coll de Sa Bastida 295 m, Coll de Pi 325m,Coll de Sa Gremola 343 m, Andratx, Capdella.
Z Capdelly sme začali opäť stúpať v krásnom prostredí na vrchol kopca Galilea 500 m, krátky zjazd a opäť stúpanie na Puigpunyet.
Po zjazde sme sa napojili na trasu Esporles,…

Zaslúžený servis a oddych.

6. deň Malorka

Dnešný deň bol zasvätený do zaslúženého servisu Romanovho bicykla a do oddychu pre všetkých zúčastnených cyklistov na sústredení.

Roman si musel dať vymeniť ložiská v stredovom zložení, pretože cítil veľký odpor hore kopcami a to večné pukanie už nemohli zniesť jeho kolegovia.

Po výmene ložísk sme museli Romana upozorniť, že máme deň voľna aby nás neotrhával  z "háku" tak mu výmena prospela.

Na tréning…

Dnes videli kozy.

5.deň Malorka

Pre Romana Zrelicu, ktorý je prvý krát na sústredení na Malorke mu chlapci pripravili kráľovskú etapu. Z hotela vyrazili smer na Biniali, Lloseta, Biniamar, Caimari odkiaľ  stúpanie až na najvyšší vrchol Coll de Puig Major 960m.

Po zjazde do mesta Soller začali stúpať na kopec Soller kde Rasťo Belák už od únavy zazrel kozy.

Z vrcholu zjazdovali priamo na hotel a po 5:20h. šťastlivo dorazili.

Pretiahli si tréning.

4. deň Malorka

Po včerajšom predĺženom tréningu si dnes opäť pretiahli naplánovaný tréning. Z hotela zamierili opäť na Bunyolu pod, ktorou odbočili na Esglaieta, stúpanie na Valldemossu  408 mnm . Po klesaní do Sollera sa chlapci rozhodli stúpať  na najvyšší vrchol Coll de Puig Major 960m,

Na vrchole sme sa otočili a opäť sme zjazdovali k moru do mesta Soller a znova stúpanie na Soller 496 m.

Odtiaľ nás čakala len cesta na hotel. Po 5:15 hod…

Typický krízový deň pre predsedu.

3. deň Malorka

Dnes už chlapcov počasie nezaskočilo, slniečko a príjemné teplé počasie dávalo šancu na absolvovanie tréningu v ľahších kopcov. Vybrali si smer Bunyola 233 nm a odtiaľ vpravo na kopec Coll de Hono 540 m nad morom.

Táto etapa je vždy krízová pre predsedu, ktorý sa patrične v stúpaní vytrápil. R. Zrelica ukazuje celkom slušnú formu v kopcoch. Po krásnom  zjazde do Alara sa pôvodný plán tréningu trocha zmenil a vybrali sme sa ešte na…