Pozdravujeme všetkých cyklistov a fanúšikov cyklistiky, ktorí v sobotu 21.7. 2012 zavítajú do obce Horný Kalník na 1. etapu cyklistických pretekov v rámci Slovenského pohára Merida Road Cup.

V sobotu o 10 hod. odštartuje prvá časť pretekárov, ktorí absolvujú okruhy: Horný Kalník, kopec Turčianske Jaseno odbočka na križovatku Záborie, Dražkovce, Tomčany ,Martin križovatka pri Národnom cintoríne a opäť smer Dražkovce, Horný Kalník.

Pretekári podľa vekových kategórii absolvujú určitý počet okruhov.

O 13 hod. je naplánovaný štart kategórie Muži,U 23, Masters A a B. Muži a U23 absolvujú 10 okruhov ostatné dve kategórie 8 okruhov.

Požiadame všetkých vodičov aby v uvedenom čase zvýšili ohľaduplnosť voči pretekárom a riadili sa pokynmi polície a usporiadateľov, ktorí budú usmerňovať dopravu na križovatkách. Ďakujeme.

Ďalej žiadame pretekárov aby sa riadili pokynmi organizátorov v obci Horný Kalník, ktorí ich budú usmerňovať na parkovacie miesta.
Pred Obecným úradom budú vyhradené miesta len pre Zdravotnú pomoc, Políciu a rozhodcovské vozidla.

Pri prezentácii v piatok a v sobotu si pretekári, môžu nahlásiť občerstvenie na sobotu po pretekoch ( párky) a na nedeľu cestoviny so syrovou omáčkou.
Vyhodnotenie prvej etapy a odovzdanie vedúcich dresov od spoločnosti NYNA, bude v areály Obecného úradu Horný Kalník o 17 hod.

Kto bude mať záujem o čapované pivo a kofolu tak nech sa páči.Možnosť vytriasť si nohy budú mať pretekári na zábave v sobotu v Drážkovciach.

V nedeľu budú etapové preteky pokračovať druhou etapou so štartom a cieľom v Jasenskej doline. O 10 hod odštartujú Kategórie Ženy, Masters C,D,E,F a o 10:05 Muži, U23, Masters A,B.
Okruh povedie z Jasenskej doliny smer kopec Turčianske Jaseno na kopci vľavo smer Belá, smer Žabokreky, Necpaly, Belá-Dulice a opäť do Jasenskej doliny.
Podľa vekových kategórii absolvujú pretekári od troch do ôsmich kôl.

Vyhodnotenie bude v Penzióne Jarabina o 14 hod.

Želáme pekné preteky a tešíme sa na Vašu účasť.